piątek, 2 grudnia 2011

WITAM! WITAM! WITAM!

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!!!
Przeglądając masę blogów robótkowych pomyslałam sobie:"Ja też tak chcę!".
No i mam!!!!!
Z okazji tej uroczystej chwili zapraszam na moje pierwsze, osobiste, powitalne CANDY!!!!

W losowaniu wezmą udział osoby, które pozostawia komentarze pod moimi postami do 10 grudnia!

A teraz moja twórczość poranna, aż mnie paluszki swędziały.... Zdjęcie bele jakie, ale cóż poradzić, korzystam z takiego sprzętu jaki posiadam, a i pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć...


To by był na tyle dzisiejszego dnia.
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Będę pierwsza!!! Słodkości nigdy dosyć !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuje za zaproszenie... już dodaje sobie twojego bloga do mojego spisu no i życzę udanego blogowania - tylko uważaj, to wciąga :) A gdzie dokładnie na tym Mazowszu mieszkasz??

    OdpowiedzUsuń
  3. no i na candy oczywiście też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam w blogowym świecie, zapisuję się na słodkości i zapraszam na moje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj wśród blogujących hafciarek! I ja spróbuję szczęścia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Dziękuję za zaproszenie. Życzę Ci nieustającej weny twórczej i nieprzemijającej ochoty do blogowania. A w kolejkę na słodkości też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam gratuluję fajnego bloga i przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Się zapisuję i blog Twój do czytnika dopisuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń